COME BACK

Wracam, choć sama nie jestem przekonana czy się do tego nadaje. Każdy z nas może próbować robić to co lubi, wcale nie warto tu ograniczać...


Wracam, choć sama nie jestem przekonana czy się do tego nadaje. Każdy z nas może próbować robić to co lubi, wcale nie warto tu ograniczać się do jednej rzeczy. Czy choćby Maffashion urodziła się u szczytu internetu? Czy znany i podziwiany sportowiec zawsze był taki? Otóż nie, dlatego każdy z nas ma prawo, a nawet warto byłoby powiedzieć, że ma swego rodzaju nakaz robić to co lubi czy chce. Dla każdego droga do sukcesu będzie inna, ale nie ma skrótów, nie ma windy, która nas do niego zawiezie. Jest wiele tych dróg i na każdej z nich czeka nas pełno przeszkód. Z jednej  musimy skręcać na drugą, a trudności pokonywać. Jestem po maturze i sama do końca nie wiem co chce zrobić ze swoim życiem, a mimo to ostatnio próbuje czerpać z niego jak najwięcej się da, kieruje się miłością i mogę powiedzieć otwarcie, że teraz jestem szczęśliwa. Te jedne z dłuższych wakacji, miną tak samo szybko jak każde inne, dlatego warto dobrze je wykorzystać. Dla każdego dobre wykorzystanie czasu oznacza co innego, w moim wypadku chce odpocząć, wyjechać gdzieś na parę dni, a przede wszystkim iść do pracy, by zarobić sobie trochę własnych pieniędzy i stawać się coraz bardziej samodzielną. Oczywiście moje plany dotyczą także internetu, i rozwoju na różnych stronkach. I jestem pewna, że dam sobie z tym wszystkim rade, przecież dobra motywacja to już połowa sukcesu.




top-no name / bag-primark / shorts-levis (DIY) / jacket-here

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Dobrze, ze wróciłaś, bo może i ty osiągniesz sukces na miarę maffashion robiąc to co lubisz :) Poza tym co za cudowne miejsce na zdjecia i strasznie podoba mi sie ta kurtka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś taka śliczna <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, że nikt nie urodził się z sukcesem w garści, na niego trzeba zawsze zapracować, no i uwierzyć w siebie ;)
    Ja tak samo jestem właśnie po maturze i mam ten sam dylemat co takiego ze sobą zrobić... Na razie jednak cieszę się dopiero co rozpoczętymi wakacjami, postanowiłam sobie żeby ich nie zmarnować i niemal codziennie gdzies wychodzić, pojechać na wycieczkę rowerową, coś tam zwiedzić.. ;)
    Cudowne szorty ♥

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, z wracasz. Fajnie piszesz :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ,że wracasz!
    lucy-lusia2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie powodzenia ze wszystkimi planami ;)
    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to powodzenia!:D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Witamy ponownie :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Na sukces zawsze trzeba pracować. Albo ciężką pracą, albo pracą i fartem. :) Ślicznie wyglądasz, a widoki boskie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, a widok za Tobą niesamowity :)
    Mam do Ciebie wielką prośbę, czy mogłabyś poklikać w Kliki na końcu posta? Jest to dla mnie mega ważne! Zawsze się odwdzięczam :*
    http://macreateart.blogspot.com/2016/05/second-spring-outfit-with-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z Tobą, że na sukces trzeba ciężko zapracować, mam nadzieję, że zrealizujesz plany :) Poza tym podoba mi się Twoja sesja, to miejsce w Krakowie (lub obok...?) jest magiczne :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudowne zdjęcia! Powodzenia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja! :)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

● Dziękuje za każdy komentarz, obserwacje i wyświetlenie